JellyPages.com

Thursday 2 February 2012

HaRi PeRtaMa

Ibu kejutkan saya pada jam 6.45 pagi untuk mandi dan bersiap ke school (tadika). Adik bangun lebih awal daripada saya dan adik akan mandi bersama-sama saya. Adik suka mandi pagi. Ibu menyiapkan pakaian saya dan adik serta membancuh susu untuk kami berdua. Saya akan menemani adik menonton Play House Disney Channel supaya dia tidak menangis sementara ibu akan bersiap untuk berkerja. Saya sangat gembira kerana dapat bersekolah. Hari pertama ke tadika amat menggembirakan saya kerana dapat kawan baru dan guru yang baik.
 Adik pun kena bangun awal pagi, teman kakak ke tadika.
Fikir-fikir... ini sekolah saya. Cantik tak uniform saya. Isnin, Selasa dan Rabu saya kena pakai uniform ini. Hari Khamis dan Jumaat saya kena pakai uniform sukan.
Ini kelas saya (makmal 5 tahun). Saya masih belum ada kawan, jadi kami buat hal sendiri je. Ni tengah fikir nak main apa. he2.
Cantik tak. Khayra nama saya dan Kaisara nama adik saya. Saya sayang adik saya. Nama tu saya dan adik saya buat dari doh yang ibu beli. Sayang ibu dan ayah juga.

2 comments:

  1. Yeay, khayra sudah ke sekolah!!!

    ReplyDelete
  2. Bila auntie Ecah nak datang school kakak... :)

    ReplyDelete