JellyPages.com

Tuesday 31 May 2011

Alamak!!!

     Kejadian ini berlaku pada pagi Sabtu. Hanya ibu di rumah, ayah tiada kerana terpaksa berkerja. Seperti biasa aktiviti ini amat dinanti-nantikan oleh Kaisara apabila ibu meletakkan Kaisara betul-betul berhadapan dengan laci.

     Mula-mula buka laci, Yea!! dapat tarik laci dengan jayanya.


     Kakak tegur, adik jangan buat sepah, nanti ibu marah.


     Ok lah, adik berlakon macam nak tutup laci itu semula.


     Tak jadilah, sambil mengeluarkan beberapa keping vcd.


     Tengok kat tv ada citer best, stop kejap.


     Ok, saya ambil satu ye ibu! Sambil duduk bersimpuh.


     Banyak lagi ni, saya keluarkan lagi ye ibu.


     Eh! Alamak, saya ke yang buat sepah-sepah ni.


     Ok ibu, saya simpan semula ye.


     Saya ambik satu, saya suka yang ini, boleh tak ibu.


     Wah! Macam best je vcd ni.


     Saya nak tengok yang lain juga, boleh kan ibu


     Ish, macam mana nak kuarkan vcd ni. Dengan mood tension :(

     Akhirnya, nasib baik ada kakak Khayra, kakak simpan semula barang-barang yang Kaisara selerakkan dengan kata-kata: Ibu! ni semua adik yang sepah-sepah tau, kakak tak buat pun. Padahal ibu nampak kakak pun tolong adik buka laci itu. Hi2.

No comments:

Post a Comment