JellyPages.com

Sunday 17 July 2011

KaiSaRa YaNg SeTaHuN

     Setahun sudah berlalu. Saya sudah besar. Tengok saya! Comel tak. He2.
     Saya sudah pandai berjalan pada usia saya setahun sebulan. Yeay!
     Beriadah di Dataran Merdeka, KL pada waktu malam.
     Seronoknya.
      Saya suka berjalan.
     Berjalan lagi.
     Saya dan kakak saya.
     Hoyei, hoyei. Saya sayang ibu, ayah dan kakak saya.
     Kek besday saya yang dibelikan ayah.
     Saya sayang keluarga saya.
     Doa ibu dan ayah, moga Kaisara Amani menjadi anak solehah dan sentiasa berbakti pada Allah, kedua orang tua dan orang di sekelilingmu. Ibu, ayah, kak Khayra Zulaikha amat menyintai dan menyayangimu.
     Amin.

3 comments:

  1. Kaisara,selamat membesar jadi anak yang solehah, pintar dan baik..amin, Ya Allah..

    ReplyDelete
  2. Tima kasih auntie Ecah, sayang auntie Ecah :)

    ReplyDelete
  3. kaisara...da berjaya jgn lupa berbakti kepada ibu dan ayah....

    ReplyDelete